22 Şubat 2010 Pazartesi

Benim Annem Bir Melek 54. Bölüm izle

Benim Annem Bir Melek Yeni bölümünde yine komedi var...
Cahit ve Neriman, Hayrünisa Hanım sayesinde, baharı tatille
karşılayacak. Çetin ve Ece için planlanan Avrupa turu, Turuncu
ailesi arasında elden ele gezer. Elbette yine büyük ikramiye
Neriman� kalır.Bu arada, Metin�n dolmuşunda bir çanta
unutulmuştur. Son seferini yapmış olan Metin, çantayı eve getirir.
Önce herkes bomba olabilme ihtimali nedeni ile panik yapar.
Hemen polisi aramaya karar verirler ama bu kez de içinde
uyuşturucu olabilme ihtimali herkesi korkutur.
Ne yapacaklarını şaşırırlar. Bütün gece onları uyutmayan
ve başlarına bela olan çanta bir süre sonra hepsini mutlu edecek
olayların sebebi olur

Benim Annem Bir Melek 54. Bölüm izle
Benim Annem Bir Melek 54. Bölüm
Benim Annem Bir Melek 54
pembe maske pembe maske pembe maske